Friday, October 3, 2008

balik kampung...ooo...balik kampung...




3 oktober '08...

14:00...


gembiranya nak balik raya tahun ni...walaupun balik kampung pada hari raya ke-3, tp bagi saya hari ni la hari raya sebenar. bcoz InsyaAllah hari ni baru la saya dapat mencium tangan kedua orang tua saya, setelah 2 tahun menyambut raya di tanah semenanjung, almaklumlah atas sebab2 tertentu. pada 2006, sy masih lagi di semester terakhir pengajian. cuti pon berapa hari je...huhu ;( pada 2007, sy after convo, sy kerja kt sini. kesibukan kerja membataskan kepulangan saya ke kampung. x balik kampung, bukanlah bermakna saya ni pekerja yang berdedikasi atau komited...ehehehe..sy apply cuti skit je tahun lepas...tp tahun ni, sy apply cuti 4 hari- 3, 6, 7 & 8hb oct. kira lama jugak la saya akan melupakan hal kerja2 sy kat opis tu. 1oct- 8 oct..hehe..raya sakan duhh....bukan selalu kan.......
yang best nye lagi, b4 fly to KL on 8 oct, saya akan singgah ke Kota kinabalu (KK) & jalan2 kt Kota Belud (KB). seronoknya nak pegi sana coz saya x pernah sampai lg ke tempat tu. selalu dengar drpd kwn2, pasar 'Tamu' kt KB tu besssttt...hehehe
ok la, balik dr sabah nnt, saya akan sambung blog ni balik...nak gi bersiap2 dulu...
kena samapai awal kt LCCT, nnt t'tinggal flight plak..ehehe...
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
ikhlas drpd saya:
Sapturinah Puidin


0 comments: